Edzés tippek

OTTHONI EDZÉSTIPPEK, SZUPERMODELLEK TRÉNERÉTŐL

Luke Worthington, számos sztár és a Victoria’s Secret modellek többségének edzője megosztott hat, otthon is elvégezhető edzéstippet.

HIP THURST

A fenéképítő csodafegyverhez nem kell más, csak egy hosszú pad, a haladók akár súlyzóval és gumiszalaggal is nehezíthetik a gyakorlatot, 12×3- as sorozatokban.

HÁTRAFELÉ KITÖRÉS

A kidolgozott lábizmokért, illetve az egyensúlyérzék javítására.
A gyakorlatot súllyal érdemes végezni, ha ez nincs itthon, akkor megteszi egy folyadékkal töltött üveg is, melyet a mellkasunk előtt kell tartanunk a hátrafelé végzett, szabályos kitörés során.
Az edző itt is a 12×3- as sorozatokra esküszik.

LÁBHAJLÍTÁS FITBALL LABDÁN

A tréner szerint egy otthoni fitnesz eszközbe érdemes csak igazán beruházni és az a fitball.

15 gyakorlat, háromszor ismételve.

BÉKA PUMPA

 

30 gyakorlat, kétszer ismételve.

FITBALL PLANK

Befejezésként pedig ismét a fitlabdával dolgozunk, melyen térdelő pozícióból kell plank pozíciób tolnunk magunkat egymás után nyolcszor, három ismétlés mellett.

Ha kíváncsi vagy Luke további tippjeire, akkor kövesd őt az Instagramon:

 

 

 

Related posts

A KETO DIÉTA EDZÉSRE GYAKOROLT HATÁSAI

proteinadmin

EXTRÉM RÚDTÁNC

proteinadmin

MI TÖRTÉNIK A TESTEDDEL, HA KIHAGYOD AZ EDZÉSEKET?

proteinadmin

Leave a Comment