Edzés tippek Táplálkozás

SZÉNHIDRÁT KÖRFORGÁS

A magas és az alacsony szénhidráttartalmú diéták nem szorulnak bemutatásra, van azonban egy harmadik verzió is, amiért hálás leszel.

Az un. szénhidrátciklusos diéta, melyben a magas és alacsony szénhidráttartalmú napok meghatározott rendben váltakoznak, sőt, beiktathatsz heti egy csalónapot is!

A két, szénhidrát alapú diéta kombinációja hatványozottan hatásos, hiszen az alacsonnyal zsírt égetsz, ezáltal fogyást eredményez, míg a magas segít a nagyobb intenzitású edzésekben, illetve meglöki az anyagcserét is.

A szénhidrátciklusos diéta egyénre szabható, de általában heti 5 alacsony és 2 magas nap kerül beiktatásra, a magas napokon újratöltheted a glikogén raktárakat és segíted a tested az egészséges izomzat kialakításában is.

Fotó: Rawpixel, Taylor Kiser/Unsplash

Related posts

A SPORT ÁTÁLLÍTJA A BIOLÓGIAI ÓRÁT

proteinadmin

Európa legkövérebb nemzete a magyar

proteinadmin

MARK WAHLBERG NAPI RUTINJA PADLÓRA KÜLDTE JAMES CORDENT

proteinadmin

1 comment

Leave a Comment