Edzés tippek

MARADJ MOTIVÁLT TÉLEN IS!

A sötét, hideg, téli reggeleken edzeni indulni bizony sokszor komoly kihívást jelent, ezért adunk néhány tippet, hogy könnyebb legyen nekivágni.

Ébredj meleg szobában és ha lehetőséged van rá, akkor tedd az edzőruháid a radiátor közelébe.

Teremts reggeli napfényt! Invesztálj speciális, a természetes napfényt imitáló lámpákba. A Phillips „Wake-up Light”- ja például beépített ébresztővel érkezik. Ezek a típusú lámpák energizálnak és segítenek a belső órád megfelelő működésében is.

Turbózd fel az ébresztőd! A hagyományos csörgés, pittyegés helyett ébredj a kedvenc zenédre!

Keress edzőpartnert! Azon túl, hogy motiváljátok egymást, nem blicceled el az edzést, ha tudod, hogy számítanak rád.

Kezd a napot tusolással és öltözz is fel egyből utána!

Nincs olyan hideg, amihez ne lenne alkalmas edzőruha! Szerezd meg a megfelelő kellékeket, az egészséged és a komfortérzeted miatt!

Tűzz ki elérhető célokat!

Jutalmazd magad!

És emlékezz! A legkönnyebb módja, hogy leszámolj a téli testtel az, ha maradsz a nyárinál! 😉

Fotók: Guillaume Briard, Autumn Goodman/Unsplash

 

 

 

 

Related posts

A SPORT ÁTÁLLÍTJA A BIOLÓGIAI ÓRÁT

proteinadmin

FORZA – A SZAMURÁJ EDZÉS

proteinadmin

5 FURA EDZÉS AMIT ÉRDEMES KIPRÓBÁLNI

proteinadmin

2 hozzászólás

Leave a Comment